4000mil

4000 mil runt klotet vi gar pa.. USA, Tahiti, Nya Zeeland, Australien, Singapor, Thailand..

Tuesday, March 1, 2011

Update

Jag vet. jag har varit fruktansvart dalig pa uppdateringar!
Men har kommer lite bilder iaf;


Nyarafton 2010/2011




Raketer vid vattnet med frugan <3





Jag vet inte om jag namt det innan men min flyt har i Au har inte varit den basta...
Halsfluss, skarsar och arakneligt antal branda kroppsdelar i koket (och i solen for den delen)!
Sa har kommer en mysig som numer sitterkvar som ett minne for livet..








Antligen lite hav man kan bada i! :) (man kan bara bada i en lagun i centrala Cairns)

Har ar det underbara Palm Cove som till och med ar vackrare i verkligheten;



Klart man ska fiska lite!




Cairns i mitt hjarta men de ar ratt trist, vi gjorde inte allt vi borde gjort dar.
Finns inte sa mkt att visa upp men vi for iaf pa en tripp innan vi akte nerat kusten!

....Cape Tribulation

No comments:

Post a Comment