4000mil

4000 mil runt klotet vi gar pa.. USA, Tahiti, Nya Zeeland, Australien, Singapor, Thailand..

Monday, October 24, 2011

Glada snickar"n!

Tro det eller ej men efter att ha akt upp hit for att bli frisor har jag nu efter en dags arbete fatt ett yrke pa kopet, Snickare :D
Helt galet att det inte blev ett enda fel nar jag ensam satte ihop en byra fran Ikea.

Jo, jag sokte in till Bjorn Axens Frisorskola infor varen men nar jag fick avslag dok utbildningen min underbara van Frida (som ar anledningen till att jag befinner mig dar jag gor idag) pratat om i sommras. Och under en vecka lyckas jag lyfta pa luren, prata men Jenny som ar utbildningens ansvarig, ringa runt till 3 olika kommuner, overtala en syokonsulent, packa vaskorna, halsa manga kara pa aterseende, hyra en bil, kora 100mil, halsa pa karin, flytta in pa Froson och bli Ostersundsbo! :)

Imorgon borjar jag skolan vilket ska bli jattespannande. Under dagen efter allt trakigt som att tanka och lamna tillbaka bil, halsa pa skatteverket och fa hora - Jag trodde inte du skulle komma. fran en syokonsulent tog jag en fika med Supertrevliga Emelie fran klassen. Riktigt kul att redan traffat en trevlig person. Jag fick mkt updatering om skolan och kunde stalla alla tusen fragor som snurrat runt i mitt huvud. Sa nu kanner jag mig redo for morgondagen.

Nagra andra trevliga filurer ar mina house-mates Harlin, Selma och Sussan. Verkar vara rediga skona locals!

Nu blir de sova & for att inte glomma,
Sylvia, shit va bra VP ar!!
Vi maste prata i tele imorgon <3 2 days to go

No comments:

Post a Comment