4000mil

4000 mil runt klotet vi gar pa.. USA, Tahiti, Nya Zeeland, Australien, Singapor, Thailand..

Sunday, April 10, 2011

Hej Thailand!

Hej och hopp, chokladsnopp!



 Skrivet den 10/4


Thailand

Efter det langa besoket i landet for lange sedan for vi vidare mot singapor dar vi hade en heldag promenerande runt staden. Underbart med lite varme igen! Otroligt vackra byggnader i staden men i ovrigt hade jag forvantat mig mer av de spottfria gatorna..

Men nu ligger jag har, i en otroligt skon dubbelsang (bakfull som en gris) pa ett hotell vid Khao san road i Thailand och bara njuter! Anledningen till att jag borjade skriva lite i bloggen har ar faktiskt att jag precis klickade upp ett foto som ligger mitt pa skrivbordet pa min dator och jag ville bara saga hur mkt jag saknar den har tjejen.
Det maste ha varit sommaren 08, om jag minns ratt, dar den klassiska pose-bilden kom med en sommarkvall infor harrys :) Karin<3

Ater till njutningen; Jo, bakis.. Men jag har hort att massage ar en bra medicin mot huvudvark sa idag blir de helt klart en timmas oljemassage, ett dopp i poolen och ett par aterstallare pa de sa ska jag nog vara i form igen ;) Har i Bangkok ska vi aka till den stora Chatuchack market, ta ett chillpill har pa Khao san och sa ska jag traffa Na! Har inte pratat med henne an, vi har lyckats ringa om varann men ska sla en pling senare ida.  Pa tal om ringa, nu are faktiskt dax att ni ringer lite till mej! Maste ju fa hora hur de ar med er alla hemma :) Har kommer mitt thai nr (0)845468061 glom inte lagga pa lands koden innan (+66) oxa. Sa skicka inte till mitt Au nr nagot mer!
Okej, massagen vantar bast ja lagger pa en kol!
See u lateeer!


Ni ska bara veta.. Massagen var sjukt bra! En timmas helkropps oljemassage
kombinerat med herbalmassage (doft av jasmine:) och en halvtimmas fotmassage
pa de for 90kr.. tycker de ar helt ok ;)
Till kvallen blev de lite harflatning sa efter 5h i en plaststol hade ja skapligt ont i
rumpen, men som linda sager; Vill man vara fin, far man lida pin :) Ska forsoka lagga
upp kort nagon dag nu med.. sa fort vi kommer till koh Chang!

Idag ska vi aka till Zukumvits road, stora shopping gatan och sen ga pa the
nightmarket. Och sa ska jag traffa Na med :) Ska bli sa himla roligt!


Hej da, pussar till fa!

No comments:

Post a Comment